Selasa, 25 Maret 2014

آیا زندگی پس از روز قیامت وجود دارد؟ وجود دارد LIFE پس از روز ؟

خدا جهان را همراه با دیگر سیارات در کهکشان راه شیری در شش روز آفریده شده است. این زبان از " خدایان " است که به معنای واقعی " یک " روز می تواند در یک میلیارد سال تفسیر شده بود. با شروع از یک انفجار بمب و عبور راه شیری ما .

اما آیا می دانید ؟ دیگر از این واقعیت است که کهکشان راه شیری ما ، کهکشان های دیگر در بخش هایی از فضای خارج از جو وجود دارد؟

کهکشان ما توسط کارشناسان بازنویسی متشکل از نه سیاره بزرگ و میلیاردها سیاره کوچک ما بیشتر ستاره تماس بگیرید. نه از این سیاره شامل شروع از خورشید ، مریخ ، زمین، زهره ، مشتری، زحل، اورانوس، نپتون و پلوتون گذشته است. با این حال، از مطالعات اخیر ، معلوم شده است پلوتون " سیاره بزرگ " نیست. این تنها یک سیاره کوچک است که به نام ستاره است .

اما یکی دیگر از کهکشان است که آن نیز شبیه به کهکشان ما وجود دارد. همچنین در یک سیاره بزرگ است که از عناصر مانند آتش خورشید ساخته شده متمرکز شده است.

فیلم " Ridict " همیشه ببینید ؟ در این فیلم به تصویر کشیده در این داستان که خورشید بیش از یک بود. سه خورشید در آن وجود دارد وجود دارد. وقتی خورشید بالا می آید، پس از آن همه موجودات زنده است که در سطح روشن این سیاره وجود داشته باشد ضبط و نابود شده است. جدا از داستان ، اگر چنین جهانی وجود دارد یا نه ؟

و آنچه در مورد چرخش بین چرخش این سیاره ، اگر بیش از یک خورشید وجود دارد؟ این فقط تئوری من به تنهایی است. من سعی کردم به استدلال می کنند. مطمئنا این سیاره در این کهکشان آن قطعا وجود دارد. دقیقا همان است که در این سیاره خورشید در کهکشان ما . اما شما می دانید ؟ در صورتی که از یک ماه است که همیشه و چرخش بر روی زمین وجود دارد؟ خب، ماه در داستان " Ridict " امکان سیارات شبیه به " ماه " در آن وجود دارد که عنصر آتش همان سیاره خود را نیز داشته باشد. علاوه بر این سیاره توسط مردم در فیلم " Ridict " این سیاره در حال چرخش به دور مرکز با عنصر آتش ساکنان . اما همچنین دارای یک ماهواره مانند ماه که همچنین دارای عنصر آتش .

قدرت خدا و جهان است. کهکشان هستند بسیاری از احتمالات وجود دارد. و شامل یک چرخش دور است که باید توسط چند سیاره به تصویب رسید .

اگر کهکشان ما گاهی اوقات آخرالزمان ؟ مطمئنا زندگی دیگر در یکی دیگر از کهکشان وجود دارد. شروع بمب انفجار ، خنک کننده رخ می دهد ، لخته شدن رخ می دهد، تشکیل سیارات ، و زندگی ظهور کرد. شروع با تکامل از کوچکترین موجودات کلاس میکروب سلولی و باکتری . در هر دو صورت سلول های رشد و یا متحد با سلول های دیگر. شما می دانید ؟ اگر انسان و سایر موجودات و همچنین هر فردی است که از میلیاردها سلول تشکیل شده است. این همه از آنجا آغاز شده است.

سعی کنید تصور کنید که چگونه روند تکامل روی زمین آغاز خواهد شد ؟ موجودات تک سلولی ، موجودات آب است که به غلتیدن، به وجود "هوشمند" مثل یک مرد در حال حاضر تبدیل به یک نوع میمون و آخرین موجودی .

از بدوی است که می تواند ایجاد شود ، تمایل دارد که برای از بین بردن مانند غذا خوردن و کشته شدن . در نهایت رشد کرده و به انسان ها مانند هوشمند تبدیل شده است. هنگامی که انسان در حال حاضر اطلاعاتی dipuncak ، سپس آن را هم برای نزدیک شدن به آخرالزمان است. موجودی که در اصل به مقیاس " جزئی " نابود شده است. در نهایت، با گذشت زمان و آگاهی بیشتر می شود و از بین بردن مقیاس " بزرگ " شامل یک پای خود را به سیاره زمین است .

به ناچار، این نیز در دیگر کهکشان ها رخ می دهد. که متشکل از سیارات توسط انسان به نام بیگانه ساکنان .

نوع بیگانه است انواع مختلف. نوع اولیه از بیگانه خزنده به بیگانه فوق العاده شبیه هوشمند پلاسما بیگانه .

بیگانه خزنده یک نوع خزنده موجودات بر روی زمین مانند مارمولک ، مارمولک ، کومودو و تمساح است . نوع بیگانه بدوی به عنوان تنها را می خورد و نابود کردن بدون آنکه قادر به تولید مثل است.

بیگانه شمال اروپا یک نوع انسان است. حتی فقط با انسان است.

بیگانه پلاسما موجودی است که می تواند ناپدید می شوند و دیده نمی شوند . به یاد داشته باشید که فیلم " شکارچی " از امریکا درست است؟ شخصیت بیگانه در فیلم " شکارچی " از نوع بیگانه پلاسما است .

از نقطه نظر شخصی من از این دیدگاه، بیگانه است که به نام مرد خدا است. خدا متشکل از خدا ، فرشتگان و شیاطین . خدا خواسته است قربانی بیگانه خزنده نوع. حتی برخی از بال داشته باشد تا مردم در آغاز به سختی تشخیص بین شیطان و فرشته به همان اندازه به عنوان " بالدار " . شیطان تفاوت همیشه " نابود " مانند کشتن و خوردن . در حالی که فرشته همیشه " ساخت " و تولید مثل .

بیگانه نسبت به ما از طریق وسیله نقلیه برجسته از کهکشان خود به کهکشان سرگردان است شاتل فضاییمخفف ناشناس پرواز شی .

همیشه از کلمه " تناسخ " شنیده ؟ من فکر می کنم تناسخ در جسم تازه است و نه فقط در این عالم تنهایی. هنگامی که انسان به عنوان اگر متوفی در تناسخ در جسم تازه درگذشت. آیا می توان به یک حیوان یا یک انسان نامید دوباره. بالعکس.

خوب، در واقع ما به فکر صلیب. موجودات روی زمین نیز می تواند به بیگانگان تناسخ در جسم تازه زندگی پشت دور عبور از کهکشان ما باشد.

تناسخ در جسم تازه می تواند در کهکشان خود و یا بین این کهکشان ها رخ می دهد. مرگ بیگانه و تناسخ می تواند انسان، حیوان و یا گیاه . بالعکس. انسان ها، حیوانات و گیاهان است که مرگ را می توان به بیگانه نامید. فرم را می توان به عنوان بد و بیشتر شبیه به یک هیولا بیگانه خزنده . می تواند مانند بیگانه پلاسما زیبا، فرشته زیبا و پری شکل گرفته است.

بنابراین بدون نیاز به ترس از آخرالزمان . در واقع دیده آخرالزمان همه چیز را از بین می برد . اما هم وجود دارد با روح دیده نمی شود. روح و بادبادک به سمت یک ظرف جدید به شکل موجودات زنده راندگی. آیا می توانم انسان و یا نوع موجودات زنده از جمله گیاهان خاموش.

شاید فکر من کمی دیوانه است . اما سعی کنید به تامل .

امام MAHDI
توسط Satria Piningit

با از Dwi Handoko
توسط از Dwi Handoko
( فیس بوک، یوتیوب، توییتر : CAK HANDOKO LUDRUK )
تلفن 031-78006864 / 085850282428
آدرس پستی:
Asrama Polisi Colombo 6C – Perak Barat – Surabaya 60177 – Indonesia – Asia
آدرس پستی: خوابگاه پلیس کلمبو غربی نقره ای 6C -
60 177 سورابایا - اندونزی - آسیا
SATRIO Piningit - MAHDI امام - سلطان HERU CAKRA

SATRIO PININGIT – IMAM MAHDI – SULTAN HERU CAKRA

Tidak ada komentar:

Posting Komentar