Selasa, 25 Maret 2014

האם יש חיים אחרי יום הדין ? האם יש חיים אחרי יום?

אלוהים ברא את העולם יחד עם שאר כוכבי הלכתבגלקסיית שביל החלב בתוך שישה ימים. זה היהבשפה של" אלים"שהמשמעות האמיתית של יום " אחד " יכולה להתפרשבמיליארדים שנים. החלממפץ פצצה ולהעביר ביל החלב שלנו.

אבל אתה לא יודע ? מלבדהעובדה שגלקסיית שביל החלב , הגלקסיות האחרות שלנו קיימות בחלקים מחלל החיצון ?

הגלקסיה שלנו , ייקבעו על ידי מומחים מורכב מתשעה כוכבי לכת גדולות ומיליארדים של כדור הארץ קטן יותר שאנו קוראים כוכבים. תשע מכדור הארץ מורכב החל מיום ראשון , מאדים, כדור הארץ, נוגה , צדק, שבתאי, אורנוס, נפטון ופלוטו שעבר. עם זאת,ממחקרים שנערך לאחרונה , מתברר פלוטו הוא לא" כוכב גדול " . זה רק כוכב לכת קטנה הנקרא כוכבים .

אבל הייתה גלקסיה אחרת שהוא גם דומה לגלקסיה שלנו . כמו כן התמקד בכוכב לכת גדולה המורכב מאלמנטים כגון שמש האש.

אי פעם לראות את הסרט " Ridict " ? בסרט זה מתואר בסיפור הזה שהשמש הייתה יותר מאחד. ישנם שלוש שמשות שם. כשהשמש עולה , ואז כליצורי חיים שקיימיםבשטח שטוף השמש של כדור הארץ יהיו שחולטונהרסו. נפרדמבדיוני , אם יש עולם כזה או לא ?

ומה לגביהרוטציה בין הסיבובשל כדור הארץ, שם אם היא שמש יותר מפעם אחת ? זוהי רק התאוריה שלי לבד. ניסיתי להתווכח . אין ספקשכוכב לכתבגלקסיה זו שלה בהחלט שם. בדיוק כמוכדור הארץ השמש בגלקסיה שלנו . אבל אתה יודע ? אם ישירח , כי הוא תמיד מסתובב על פני כדור הארץ ? ובכן,החודשבבדיוני " Ridict "האפשרות של כוכבי לכת דומות ל" חודש "שביש גם יש את אותו אלמנט אשככוכב שלה. חוץ מכדור הארץ מאוכלסת על ידי אנשים בסרט " Ridict "כדור הארץ מסתובבת סביב המרכז עםיסוד אש . אבל יש גםבלווין כמו הירחשיש גם את אלמנט אש .

כוחו של אלוהיםוהיקום שלו . גלקסי יש הרבה אפשרויות . והוא מורכבמסיבוב עגול שחייבים להיות מועבר על ידי כמה כוכבי לכת.

אם הגלקסיה שלנו מתישהו אפוקליפסה ? אין ספק שיש חיים אחרבגלקסיה אחרת. החל פצצת מפץ , קירור מתרחש , קרישה מתרחשת, כוכבי הלכת נוצר,והחיים החלו להופיע. החל מהאבולוציה שלהחיידקים הקטנים ביותר בכיתה יצורים תאיים או חיידקים. כך אוהתאים לגדול או מאוחדים עם תאים אחרים. אתה יודע שאתה ? אם בני אדם ויצורים אחרים, כמו גם כל אדם מורכבים ממיליארדי תאים . הכל התחיל משם.

נסה לדמיין איך התהליך של אבולוציה על פני כדור הארץ מתחיל ? יצורים תאיים , יצורים מים שזוחליםל, הפכו לסוג של קוףוהיצור עבר לעולם "חכם" כמו גבר עכשיו.

מפרימיטיבישלא יכול להיות שנוצרו , שנוטה להרוס כגון אכילה והרג. לבסוף גדלוהתפתח לבני אדם כמוהחכם . כאשר בני אדם כבר dipuncak מודיעין, אז זה זמן לגשת לאפוקליפסה . יצור שהרסהמקוריתבקנה מידה "קטין" . לבסוף, עם חלוף הזמן הופך לאינטליגנטי יותר ולהרוס את קנה המידה " הגדול " כללבסיס עצמו הוא כדור הארץ.

באופן בלתי נמנע , זה קורה גם בגלקסיות אחרות . אשר מורכבמכוכבי הלכת הם מאוכלסים על ידי בני אדם שנקראAlien .

יש סוג חייזר סוגים שונים. סוג פרימיטיווי של Alien הזוחללפלזמת חייזרים אינטליגנטית סופר דומה Alien .

Alien זוחלים הוא סוג של זוחל יצורים על פני כדור הארץ כמו לטאה , לטאה , קומודוותנינים. סוג חייזרים פרימיטיווי כמו סתם אוכל ולהרוס בלי להיות מסוגל להתרבות שוב.

Nordic הזר הוא סוג של בני אדם. אפילו רק עם בני אדם.

פלזמה זרה היא יצור שיכול להיעלםולא ניתן לראות. זוכר את הסרט " טורף " מאמריקה הנכונה? דמות חייזר בסרט " הטורף " היאהסוג של פלזמה Alien .

מנקודת מבט האישית שלי,Alien נקרא אדם הוא אלוהים. אלוהים בהיקף של אלוהים , מלאכים,ושדים. אלוהים מבקש לקורבן Alien הזוחל סוג שהוא. חלקם אפילו יש כנפיים , כך שאנשיםבזמנים קדומים יותר קשים להבחין בין השטן והמלאך כמו באותה מידה כמו "כנפיים" . שטן ההבדל תמיד " להרוס ", כגון הרג והאכילה. בעוד אנג'ל הוא תמיד "לבנות" ולהתרבות.

Alien נדד מהגלקסיה לגלקסיה שלהם אלינו באמצעות רכב יוצא דופן הואמעבורת החלל עומדת על עצם מעופף בלתי מזוהה .

שמע פעם עלהמילה " גלגול נשמות " ? אני חושב שגלגול נשמות היא לא רק לשכון על פני האדמה הזאת לבד. כאשר בני אדם כאילוהמנוח נפטר בגלגול נשמות. יכול להיות בגלגול לחיה או בן אדם שוב. להיפך.

ובכן, למעשה אנו חושבים על הצלב. יצורים על פני כדור הארץ יכולים להיות גם חייזרים חיים גלגול נשמות חזרה משם לחצות הגלקסיה שלנו.

גלגול נשמות יכולות להתרחש בגלקסיה עצמו או בין גלקסיות . מוות וגלגול נשמות זרים יכולים להיות , חיה או צמח אנושי. להיפך. בני אדם, בעלי חיים וצמחים שמתים יכולים להתגלגללחייזרים . הטופס יכול להיות רע או יותר כמו כמו מפלצת Alien זוחלת . יכול להיות בצורה , מלאך Alien פלזמה יפה יפה או פיות.

כך שאין צורך לפחד מהאפוקליפסה. ואכן ראה את האפוקליפסה הורסת את הכל. אבל יש גם לא ראה על ידי הרוח . הרוחוהעפיפון ייסחפו לכיווןמיכל חדש בצורה של יצורי חיים. האםהמין האנושי או סוג של יצורי חיים כגון צמחים שותקים.

אולי החשיבה שלי היאקצת משוגעת. אבל נסה לחשוב על זה.

על ידי אימאם מהדי
על ידי Satria Piningit

על ידי Dwi Handoko
( פייסבוק , יוטיוב, טוויטר : CAK HANDOKO LUDRUK )
( facebook, youtube, twitter : CAK HANDOKO LUDRUK )
 062 – 031 - 78006864 / 062 – 085850282428
Asrama Polisi Colombo 6C – Perak Barat – Surabaya 60177 – Indonesia –Asia
כתובת למשלוח דואר : משטרת קולומבו מעונות המערבי הכסף 6C - סורבאיה 60 177
כתובת למשלוח דואר : מעונות המשטרה קולומבו המערבי הכסף 6C -
60 177 סורבאיה - אינדונזיה - אסיה
SATRIO Piningit - מהדי אימאם - סולטן HERU Cakra

SATRIO PININGIT – IMAM MAHDI – SULTAN HERU CAKRA

Tidak ada komentar:

Posting Komentar