Selasa, 25 Maret 2014

Enwere Ndụ Mgbe Doomsday? Enwere NDỤ mgbe ỤBỌCHỊ?

Chineke kere ụwa, tinyere ndị ọzọ na mbara ala ndị dị na milky way Galaxy n'ime ụbọchị isii. Ọ bụ asụsụ nke "Chi" na ezi ihe "otu" ụbọchị nwere ike tụgharịrị otu ijeri afọ. Malite na a Bang bombu na-agafe anyị milky way.

Ma, ọ bụghị na ị maara? Ndị ọzọ ka eziokwu ahụ anyị milky way galaxy, ndị ọzọ na galaxies adị n'ime akụkụ nke elu uwa?

Anyị galaxy site ọkachamara reworded mejupụtara itoolu isi mbara ala dị ọtụtụ ijeri ndị ọzọ obere uwa anyị na-akpọ na kpakpando. Itoolu nke uwa mejupụtara malite si Sun, ekele, Earth, Venus, Eyeneka, Saturn, Uranus, Neptune, na Pluto ikpeazụ. Otú ọ dị, site na-adịbeghị anya, ọmụmụ, ọ amama si Pluto abụghị "isi uwa." Ọ bụ naanị obere uwa nke a na-akpọ Kpakpando.

Ma, e nwere ihe ọzọ galaxy na bụkwa yiri anyị galaxy. Nwekwara naanị otu nnukwu mbara ala nke na-mejupụtara ọcha dị ka anyanwụ na ọkụ.

Mgbe ahụ ihe nkiri "Ridict"? A ịse ẹwụtde ke mbụk emi ke Sun karịa otu. E nwere atọ suns n'ebe ahụ. Mgbe anyanwụ na-abịa elu, mgbe ahụ, ihe niile ndị dị ndụ na ihe ndị na-adị na sunlit elu nke uwa a ga-tụfuru ma bibie. Iche iche site na akụkọ ifo, ma ọ bụrụ na e nwere ndị dị otú ahụ n'ụwa ma ọ bụ?

Ndien nso banyere adiana n'etiti uwa mme adiana, ọ bụrụ na e nwere ihe karịrị otu anyanwụ? Nke a bụ nnọọ m tiori naanị ya. M na-agbalị ka na-arụ ụka. N'ezie, ụwa a galaxy ya maa. Kpọmkwem otu ihe ahụ dị ka Sun uwa anyị galaxy. Ma i si mara? Ọ bụrụ na e nwere ọnwa nke a na mgbe nile n'usoro na Ụwa? Ọfọn, ọnwa na akụkọ ifo "Ridict" A ga-ekwe omume mbara ala yiri "net" ke ebe ahụ nwekwara otu ọkụ mmewere dị ka ya n'uwa. E wezụga nke uwa mmadụ bi ndị mmadụ ihe nkiri "Ridict" Ihe uwa bu n'usoro gburugburu n'etiti ndị mmewere ọkụ. Ma nwere satịlaịtị dị ka ọnwa nke nwekwara nwere mmewere ọkụ.

Ike nke Chineke na eluigwe na ala. Galaxy na e nwere ọtụtụ ohere. Ma ndị mejupụtara a gburugburu adiana na a ga-enyefe site ole na ole mbara ala.

Ọ bụrụ na anyị galaxy ini adị ndụ ọzọ? N'ezie, e nwere ihe ọzọ ndụ ọzọ galaxy. Malite bombu Bang, jụrụ etịbe, clotting etịbe, kpụrụ mbara ala, na ndụ malitere iputa. Malite na mmalite nke kasị nta e kere eke na klas celled germs ma ọ bụ nje. Ma mkpụrụ ndụ-eto ma ọ bụ n'otu ndị ọzọ niime ụlọnga. Ị mara gị? Ọ bụrụ na ụmụ mmadụ ndị ọzọ e kere eke nakwa dị ka onye ọ bụla na-emi esịnede ọtụtụ ijeri mkpụrụ ndụ. Ọ niile malitere n'ebe ahụ.

Domo ndikere nte otú usoro mmalite ụwa na-amalite? Celled e kere eke, na mmiri e kere eke slither n'ime, bụrụ onye na-ụdị enwe na ikpeazụ e kere eke n'ime ịbụ "smart" dị ka nwoke ugbu a.

Site oge ochie a na-apụghị kere, nke gwa nwanne m nwoke n'iyi dị ka iri nri ma okowot. Ke akpatre toro ma ghọrọ usoro mmadu ka Smart. Mgbe ụmụ mmadụ ama dipuncak ọgụgụ isi, mgbe ahụ, ọ bụ oge ebịne adị ndụ ọzọ. E kere eke nke na-ebibi ihe mbụ na ọnụ ọgụgụ "obere." Ke akpatre, ke Itie oge na-ọgụgụ isi na ime ka ọnụ ọgụgụ "nnukwu" esịne footing onwe ya bụ ụwa.

-Apụghị izere ezere, nke a bụkwa ihe n'akparamagwa ndị ọzọ galaxies. Nke ndị mejupụtara mbara ala na-bi mmadu a na-akpọ ọbịa.

Ọbịa ụdị nwere dị iche iche na iche iche. Oge ochie ụdị Reptilian ọbịa ka ọbịa ibu ụdị ihe di ọbịa plasma.

Reptilian ọbịa bụ ụdị na-akpụ akpụ kere ụwa dị otú ahụ dị ka Amaegbu, kee, Komodo na agu iyi. Oge ochie ọbịa ụdị dị ka nanị eri ma bibie na-enweghị inwe ike mụta nwa ọzọ.

Ọbịa Nordic bụ ụdị mmadu. Ọbụna dị nnọọ ụmụ mmadụ.

Ọbịa plasma bụ e kere eke nwere ike ifu efu ma ghara hụrụ. Cheta na ihe nkiri "eri ibe ha" site America ziri ezi? Ọbịa agwa na ihe nkiri "eri ibe ha" bụ ụdị ọbịa plasma.

Site na onwe m echiche, ndị ọbịa na-akpọ mmadụ bụ chi. Chineke esịnede Chineke, ndị mmụọ ozi, na Na. Chineke na-arịọ victimizing ụdị Reptilian ọbịa. Ụfọdụ ọbụna nwere nku ya mere ndị mmadụ n'oge gara aga n'oge siri ike ịmata ọdịiche dị n'etiti ekwensu na angel ka dokwara dị ka "nku". Dị iche ekwensu mgbe "ime" ndị dị otú ahụ dị ka na-egbu ma na-eri nri. Mgbe Angel mgbe "ọbọp" na mụta nwa.

Ndị ọbịa okoyo ha galaxy ka galaxy n'ebe anyị n'ụzọ pụtara ìhè ụgbọala bụ Space Mgbagharị anọchi Unidentified Iberibe ihe.

Mgbe nụrụ okwu "nwanna nwoke"? Echere m na nwanna nwoke ọ na-abụghị nanị biri n'ụwa a nanị ya. Mgbe mmadu ka ma ọ bụrụ na onye ahụ nwụrụ anwụ akpa ke nwanna nwoke. Ike reincarnated n'ime anụmanụ ma ọ bụ mmadụ ọzọ. Anglịkan.

Ọfọn, n'ezie anyị na-eche echiche nke obe. E Kere Eke n'Ụwa nwekwara ike ịbụ ndị ọbịa bi nwanna nwoke azụ efep uhie anyị galaxy.

Nwanna nwoke nwere ike ime ke galaxy onwe ya ma ọ bụ n'etiti galaxies. Ọbịa ọnwụ na nwanna nwoke nwere ike ịbụ mmadụ, anụmanụ, ma ọ bụ osisi. Anglịkan. Ụmụ mmadụ, ụmụ anụmanụ na osisi na-anwụ anwụ nwere ike reincarnated n'ime ọbịa. Ụdị ike dị ka ihe ọjọọ ma ọ bụ ka a Reptilian ọbịa anụ. Nwere ike ekara dị ka ọbịa plasma mara mma, ndị mara mma ma ọ bụ mmụọ ozi akụkọ.

N'ihi ya, ọ dịghị mkpa ka egwu adị ndụ ọzọ. N'ezie hụrụ adị ndụ ọzọ nbibi ihe niile. Ma, e nwere nwekwara mîkwe ke Spirit. Mmụọ ahụ na egbe ga-drift n'ebe ọhụrụ akpa n'ụdị ndụ Nigeria. Nwere ike ime mmadụ obiọma ma ọ bụ ụdị ihe ndị dị ndụ ndị dị otú ahụ dị ka osisi nkịtị.

Ma eleghị anya, m na-eche bụ ntakịrị ihe mebiri. Ma, na-agbalị chee echiche.

Site IMAM MAHDI
Site Satria Piningit

Site dwi Handoko
(Facebook, youtube, twitter: CAK HANDOKO LUDRUK)
Ekwentị 031-78006864 / 085850282428
Zite okwu:
Asrama Polisi Colombo 6C – Perak Barat – Surabaya 60177 – Indonesia – Asia
Zite okwu:
obibi uweojii na Colombo Western Silver 6C -
60 177 Surabaya - Indonesia - Asia

SATRIO PININGIT - IMAM MAHDI - SULTAN HERU CAKRA

Tidak ada komentar:

Posting Komentar